Nie ma na świecie nic równie potężnego jak pomysł, którego czas właśnie nadszedł. – Wiktor Hugo

O Nas

MedApp powstała jako dział FunApp w roku 2014. FunApp od 3 lat tworzy rozwiązania w dziedzinie mobilnych rozwiązań dla medycyny. MedApp jest jasnym oddzieleniem dotychczasowego działu medycznego od prac wykonywanych w FunApp. FunApp był to zespół mocno zmotywowanych osób tworzących aplikacje i gry mobilne z pasją.

 

Historia

  • 2011.09 – Rozpoczęcie działalności.
  • 2011.11 – Pierwsza gra dla Orange, zlecona przez Looksoft (SiR1), wynik nominacja wspólnie z Looksoft do DigitalDragons2012 (cyfrowa dystrybucja).
  • 2012.01 – Zakończony rok z 2 osobami zatrudnionymi, wykonane 2 skończone projekty, 4 następne w toku.
  • 2012.09 – 19 projektów w tym 17 zakończonych. – 12 osób zatrudnionych.
  • 2013.09 – ponad 30 projektów zakończonych.
  • 2013.12 – rozpoczęcie tworzenia stron WWW.
  • 2014 rozpoczęte prace nad własnymi aplikacjami mHealth, liczne nagrody za wykonane prace.
  • 2015 powołana spółka MedApp zajmująca się aplikacjami mHealth.

Specjalizacja sektorowa poprzez fuzję z Yellow Hat z MedApp

  • Yellow Hat jest spółką notowaną na rynku NewConnect,
    historycznie specjalizującą się w działalności wydawniczej opartej o aplikacje mobilne.
  • MedApp – innowacyjny start-up technologiczny działający na rynku mobilnych aplikacji medycznych – jest w trakcie fuzji z Yellow Hat.
  • Strategicznym kierunkiem rozwoju ww. podmiotów – po połączeniu operujących pod firmą MedApp S.A. – będzie zwiększanie specjalizacji w obszarze innowacyjnych rozwiązań mobilnych dla branży medycznej.

Charakterystyka rynku

40%
  • Według raportu PwC, globalny rynek aplikacji mHealth wzrośnie ponad sześciokrotnie w latach 2013-2017
  • Unijny rynek aplikacji mobilnych wart jest 17.5 mld EUR, a w ciągu 5 lat może wzrosnąć nawet do 63 mld EUR.
  • Ponad 40% Polaków, czyli niemal 16 mln osób, korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Podobna liczba użytowników korzysta z aplikacji mobilnych.
  • W 2014 r. udział smartfonów w całości ruchu w polskim Internecie wzrósł o 277%, w porównaniu z średnim wzrostem na świecie na poziomi 39%.
  • Sprzedaż smartfonów w polsce wyniosła w 2014 r. ponad 6.5 mln sztuk, a w roku 2016 może wynieść nawet 8.6 mln.
60%
  • 60% Polaków używa smartfonów co najmniej raz dziennie
  • Unijny rynek aplikacji mobilnych może w ciągu 5 lat urosnąć do wartości 63 mld EUR
  • Liczba użytkowników smartfonów korzystających z aplikacji mobilnych wyniesie 60% w 2015 r., co daje wzrost aż o 14pp. względem roku ubiegłego