Zarząd MedApp S.A.

 

Please specify image url

Mateusz Kierepka

Mateusz Kierepka – począwszy od studiów informatycznych na krakowskiej AGH, głównym przedmiotem jego zainteresowań była kooperacja dwóch pozornie odległych branż – informatyki i medycyny. Od ponad 15 lat aktywny zawodowo, od ponad 5 w kadrze zarządzającej. Biznesowy dryg z powodzeniem łączy z misją pedagogiczną, wykładał m.in. w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University oraz w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J.Tischnera czy Policealnym Studium Ekonomiczno-Informatycznym w Bochni.

Czerpiąc z bogatego doświadczenia programistycznego (pracował m.in. w Onet.pl, Stalprodukt SA, Making Waves Polska), zwrócił się ku doskonaleniu umiejętności menedżerskich.  W firmie Igloo, oprócz zarządzania działem IT oraz prowadzenia projektów unijnych, wykorzystał synergię medycyny i informatyki, wdrażając na rynek urządzenia medyczne wraz z innowacyjnym oprogramowaniem (m.in. EKG). W uznaniu tych prac firma otrzymała Lidera Informatyki. Kolejne sukcesy odnosił  w spółce BoneVitae S.A., gdzie  jako członek zarządu wdrażał nowatorskie na skalę światową urządzenie biomedyczne do badania osteoporozy. W FunApp jako prezes również skupił się na  rozwoju aplikacji poświęconych medycynie, co kontynuuje w spółce MedApp.

Prezes
Please specify image url

Tomasz Kuciel

Tomasz Kuciel – służbowo i prywatnie zainteresowany rozwojem nowych technologii oraz rozwiązaniami z pogranicza nauki i biznesu. Absolwent Ekonomii w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej w Katowicach oraz podyplomowych studiów Foresight – zarządzanie przyszłością i planowanie strategiczne w Collegium Civitas.

Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce Edison SA – pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce. Zmiany, które wprowadził w Spółce – głównie w zakresie polityki sprzedaży i marketingu – wprowadziły Edisona na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W maju 2014 roku objął stanowisko wiceprezesa w spółce MedApp S.A., w której odpowiada za działania operacyjne, oraz budżet i finanse, uczestnicząc jednocześnie w kształtowaniu rozwoju firmy. Na przełomie 2015 i 2016 doprowadził do wejścia spółki MedApp na giełdę poprzez przeprowadzenie połączenia ze spółką Yellow Hat S.A. (wcześniej już notowaną na New Connect).

W latach 2005-2012 był Dyrektorem Departamentu Zarządzania Siecią Sprzedaży w Orange i TP w Pionie Klientów Kluczowych Grupy TP. Tam odpowiadał za wsparcie dla sprzedaży i marketing operacyjny (Sales Operations) w pionie obsługującym 500 największych korporacji i instytucji publicznych w Polsce.

Jako Dyrektor Marketingu w Telekomunikacji Polskiej w Pionie Multimediów w latach 2001-2004 odpowiadał za kształtowanie strategii marketingowej, rozwój produktów i usług dostępu do Internetu, w tym za wprowadzenie na rynek Neostrady i przygotowanie wdrożenia usług telewizji i wideo na platformie IP.

W latach 1996-2000 pracował dla Internet Technologies Polska (obecnie GTS) – pierwszego prywatnego dostawcy Internetu w Polsce, gdzie początkowo tworzył i zarządzał śląskim oddziałem spółki, a następnie był Dyrektorem Marketingu.

Wiceprezes