Obowiązki.
-
pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi współpracy,
-
negocjowanie warunków oraz utrzymywanie długofalowych relacji,
-
zarządzanie całym procesem sprzedaży,
-
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedaży,
-
zarządzanie budżetem i dbanie o rentowność pozyskiwanych projektów,
-
identyfikowanie nowych możliwości biznesowych na rynku i proponowanie nowych strategii rozwoju,
-
stawianie na innowacyjne podejście do branży medycznej
-
tworzenie ofert zgodnych z potrzebami klienta,
-
utrzymywanie stabilnych relacji z klientami stałymi,
-
planowanie działań odnośnie spraw rozwoju firmy z wyższymi szczeblami kierowniczymi,
-
poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży i współpracy,
-
aktywna współpraca z wszystkimi działami firmy,
Wymagane kompetencje.
-
wyższe wykształcenie, pozyskane na jednym spośród kierunków ekonomicznych, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem,
-
świadomość budżetowa i zdolność przewidywania reakcji rynkowych,
-
min 5 -letnie doświadczenie na stanowisku menedżera produktu lub menedżera w obszarze rozwoju biznesu w branży medycznej, farmaceutycznej bądź innej pokrewnej – wymaganie bezwzględne
-
doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego będzie dodatkowym atutem
-
umiejętność sporządzania planów biznesowych w odniesieniu do projektów i budżetów jednostek,
-
zdolność definiowania strategicznych kierunków rozwoju,
-
umiejętność koordynowania projektu i równolegle praca nad nowymi potencjalnymi rynkami rozwoju produktu
-
znajomość podstawowych narzędzi marketingowych,
-
praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
-
biegła znajomość języka angielskiego
-
prawa jazdy kat. B.
Korzyści.
-
stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę B2B,
-
możliwość pracy hybrydowej (biuro + praca zdalna) z elastycznymi godzinami pracy,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
stanowisko na styku badań i biznesu – kontakt z ciekawymi naukowcami, ambitnymi inżynierami i praktykami biznesu,
-
realny wpływ na doskonalenie i rozwój organizacji,
Zgłoszenia prosimy słać na adres praca@medapp.pl z nazwą stanowiska w tytule maila oraz następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MedApp S.A. dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
W związku z Pani/Pana aplikacją do MedApp S.A. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MedApp S.A. (dalej „MedApp”) z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 25, 30-150 Kraków. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w MedApp. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: uzasadnionego interesu MedApp (zatrudnianie pracowników); w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu Pracy; na podstawie zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacji (w przypadku gdy została wyrażona). Jednocześnie informujemy, że: udzielenie zgody jest dobrowolne; w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody; dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody; przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania; przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wnioski dotyczące wycofania zgody, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, żądania dostępu do danych, przenoszenia danych, zmiany danych oraz zgłoszenia sprzeciwu należy kierować wysyłając wiadomość mailową na adres: biuro@medapp.pl